Without you (失去你)

Mariah Carey -Without You


No, I can't forget this evening

我無法忘記今晚

Oh, your face as you were leaving

當你離去時的臉龐

But I guess that's just the way the story goes

但我想那就是故事的結局

You always smile

你一直保持著笑容

But in your eyes your sorrow show

但眼裡卻流露著哀傷

Yes, it shows

沒錯,那是哀傷

 

No, I can't forget tomorrow

我無法忘記明日

When I think of all my sorrow

當我想到自己的哀愁

When I had you there, but then I let you go

我擁有了你,卻又讓你溜走

And now it's only fair that I should let you know

現在我只想讓你知道

What you should know

一些你該知道的事

 

I can't live, if living is without you

我活不下去,如果生命中失去了你

I can't live, I can't give anymore

我活不下去,我再也無法付出

I can't live, if living is without you

我活不下去,如果生命中沒有你

I can't live, I can't give anymore

我活不下去,我再也無法付出

arrow
arrow
    全站熱搜

    myyumon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()